poniedziałek, 27 stycznia 2014

♥♥♥♥♥ Aktualizacja Liebster Award ♥♥♥♥♥♥

 Ooohhh dostałam znowu nominacje i dziękuję bardzo każdy to nie nominował znajdzie pytania na blogu ....
Już naprawdę obiecuję dodam rozdział jutro bo nie było mnie kilka dni w domu i nie miałam jak ...... wiecie ferie i takie tam .... Ale obiecuję rozdział będzie  i będzie długi mam ogrom pomysłów iii wg mam postanowienie ze blog  będzie regularnie nie tak jak teraz ....
Ale dziękuje za nominacje jeszcze raz .......... Ale tak szczerze ja nawet nie wiem co to jest i o co  chodzi .... ale dziękuje zostałam tak miło zaskoczona ..♥♥♥♥

~kula13
Pytania :
Najbardziej wzruszający film?
2. Kristen Stewart vs Ashley Greene
3. Miasto, gdzie chciałaby/eś pojechać ?
4. Najbardziej irytujące pytanie?
5. Ulubiony cytat ?
6. Która postać ze Zmierzchu podoba Ci się najbardziej?
7. Czego nie możesz się doczekać w 2014 roku ?
8. Twoje marzenie ?
9. Wierzysz w duchy?
10. Kogo ze znanych osób chciałabyś spotkać?
11. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia ?

Odpowiedz :
1 Trzy Metry Nad Niebem .... płacz niekontrolowany 
1  Kris 
2 New York , Londyn , Madryt , Florencja 
3Czy mam chłopaka ...
4Hmmm nie mam owego .... sama nie wiem dlaczego 
5 Bella 
6 Moich mięśni .... wiecie Pani Chodakowska ♥
7 Zostać pisarką 
8 Wierze 
9 Mario Casas ♥
10  Nie wierze wg w miłość ....

Pytania :
 
Moje pytania:
1.Jak masz na imię?
2. Skąd się wziął Twój nick?
3. Ile masz lat?
4. Ulubiona piosenka?
5. Ulubiony serial?
6. Imię Twojego najlepszego przyjaciela?
7. Najczęściej odwiedzana przez Ciebie strona internetowa?
8. Ulubiony przedmiot w szkole?
9. Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
10. Skąd czerpiesz pomysły na bloga?
11. Gust muzyczny?

 Odpowiedzi :
1 Ola
2Uwielbiam zespół Nirvana ♥
3 18
4 Na jednej z dzikich plaż
5 Skins
6 Paulina i Dominika
7 Fb
8 Polski
9 Zaczęłam pisać z nudów ..... i bach jest
10 Z głowy
11 Rock ♥ Cantry 
Jeszcze raz dziękuję ze nominację ♥♥



2 komentarze:

  1. Właśnie następny rozdział miała być 28 a jest już 30 i rozdziału dalej nie ma.

    OdpowiedzUsuń