wtorek, 21 stycznia 2014

Dziękuję pięknie za nominację do Liebster Award, którą podarowały mi Selinka Heart za co bardzo dziękuję  ♥
Na początek, zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz 11 pytań.

Pytania, które otrzymałam  :


1. Gdybyś miała jakiś wypadek i miała do kogoś zadzwonić........do kogo byś wybrała numer . Masz tylko jedną szanse . 
2. Nadprzyrodzona moc jaką chciałabyś posiadać jakbyś mogła 
3. Chciałabyś być wampirem ? 
4. Piłabyś krew ludzką czy zwierzęcą ? Tak wiem porypane pytanie 
5. Ulubiony aktor .
6. Znienawidzony film . 
7. Jak masz na imię ?
8. Ile masz lat ?
9. Gdzie chciałabyś mieszkać ? 
10 . Ulubiona piosenka . 
11. Ulubiony kolor oczu u płci przeciwnej ;

 Do mamy ♥
Widzenie przyszłości 
Tak  
Zwierzęcą 
Antoni Pawlicki♥
Wejście Smoka 
Ola 
18 
Londyn ♥
Na jednej z dzikich  plaż 
Szary  


Nominuję

Moje pytania to :

1 Kim chcesz zostać w przyszłości 

2  Co lubisz robić w wolnej chwili 

3 Jaka jest twoja ulubiona książka 

4 Ulubiony film 

5 Ulubiona aktorka 

6 Ulubiony aktor 

7 Ulubiona piosenka 

8 Ulubiona bajka 

9 Gdzie chcesz mieszkać 

10 Ulubione danie 

11  Najpiękniejszy moment w twoim życiu 


Jeszcze raz bardzo dziękuje za nominację ! 

5 komentarzy:

  1. Jak sie uda dodam dzis . Nie dodawałam bo miałam koniec semestru jak każdy ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Good morning, America! :D
    Twój blog został nominowany do Liebster Award. Więcej informacji u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację :) Ty również zostałaś nominowana do Liebster Award :) Więcej u mnie http://kristenstweart.bloog.pl/
    ~kula13

    OdpowiedzUsuń