piątek, 22 listopada 2013


Dwa tygodnie potem 


Kiedyś myslałem ze pewnego dnia opowiem naszą historię całemu swiatu .Powiem jak sie poznaliśmy i jak między nami zaiskrzyło . Ludzie mówiliby jacy oni szcześliwi . Kiedys znałem swoje miejsce było obok ciebie . Teraz szukam sobie wolnego miejsca w pokoju . Bo ostatnio nawet nie wiem gdzie mogłem cie spotkac . To zwykomplikacje i nieporozumienia , prowadzace do upadku . Jest tyle zeczy , które chciałbym zebyś wiedziała . Jest tyle spraw przez które nie moge sie przebić . Teraz stoje w tym pokoju i patrze na cb a my nie rozmawiamy . I  umieram z ciekawości , czy to dobija tak samo ciebie . Nie  wiem co powiedziec od czasu kiedy to sie stało . I teraz to tylko tragedia . Jak mogłas to zakończyć tak w ten sposób czuje sie oszukany .Patrze na ciebie a ty robisz wszystko by tego nie widzieć . Myśle ze jednak opowiem historię o nas Jak trace rozum gdy cie widze tutaj , ale ty trzymasz sie dumy tak jak powinnas sie trzymać mnie .Ale boje sie opowiedziec zakończenie . Bo dlaczego udajesz , ze to nic nie znaczyło . Powiedziałbym ci ze za tobą tęsknie ale nie wiem jak . Nigdy nie słyszałem tak głośnego milczenia .
-Proszę cie powiedz coś ......


                                                             ************



Słowa tak mało znaczą kiedy jestes daleko . Ale tak trudno je kiedy jestes obok . Kiedy nadchodzi ten moment i już wiesz co masz powiedziec ale nagle cos cie blokuje . Spuszczasz wzrok i pozostawiasz tylko puste westchnienie .
Mieliśmy piękny magiczny  romans .Cóż za piękny tragiczny romans , który zakończył sie żle dla obojga z nas . Same nieporozumienia zamiast je wyjasnic odkładaliśmy słuchawkę .
Ale teraz juz wiem ze nie ma szczęsliwych zakończeń i po mimo moich łez twoich przeprosin i mojego krzyku , nic nie będzie z tego , to moja wina już sie przyznałam do tego .
-Kocham cie . ....
 


                                                             Dwa miesiące puźniej





 -Tak sie ciesze ze znalazłes dzis czas zeby pogadać ze mną . Jak zyjesz , opowiedz co sie u cb wydarzyło . Nie widzieliśmy sie od tamtego spotkania kiedy uciekłam .
-U mnie wszystko ok , jestem zajęty niż kiedy kolwiek wczesniej .
I tak przez chwile rozmawiamy o pogodzie , pracy i innych sprawach . Rob zachowuje rezerwę i wiem dlaczego . Wspomnienie naszego ostatniego spotkania , jest wciąż zywe w mojej głowie . powiedziałam ze go kocham a potem uciekłam . Ale teraz schowam dumę do kieszeni i powiem to tak jak powinnam .
- Przepraszam za tamto , ta rozłąka ..... to ...... boze kocham cie i tęsknie za toba , błagam cie znacznijmy od nowa .
Rob patrzy na mnie zdziwiony , a jednocześnie zadowolony ze to powiedziałam i zaskoczony słysząc to ode mnie .
Milczy dobre kilka minut .
-Ostatno nie sypiam za wiele i tez mysle o tym co sie stało . Przed snem ciągle widze to jak mówisz mi ze mnie kochasz i potem uciekasz . Potem mysle o wakacjach spędzonych z tobą o tym cudownym czasie .
Ale Kris trzeci raz już nam sie nie uda . Wszystkim co dostałem od ciebie był w większości sam ból . Kocham cie ...... ale juz cie nie lubie ...
Widzę łzy w jego oczach . Odwraca sie do mnie plecami i idzie na czerwony dywan  w  strone reporterów robiących zdjęcia .
Dziś premiera filmu .
Stoimy tam , jak idioci  , udajemy ze nic sie nie stało , uśmiechamy sie do siebie , obejmujemy .
 Ale to puste gesty to  nic nie znaczy . A jak tak bardzo go kocham .Ale to nic nie znaczy , niedoceniałam go kiedy był mój . Teraz jestem sama



Jest nn mam nadzieje ze sie spodoba , standardowo któtki , ale trudno . Jak widzicie nie jessielankowo . Ale mam nadzieje sie spodoba i  będziecie komentowac ♥♥♥♥
Serdeczności Nirvana






7 komentarzy:

  1. Bardzoooooooo fajny jednak proszę nie kończ tak tego ! Czekam na NN .
    Buziaki Selinka :*
    Zapraszam do mnie :
    http://mycrazystorycc.blogspot.com/
    http://robertpattinson-and-emmawatson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że chcesz być oryginalna ale takie pisanie akurat nie jest fajne. Jakieś poezje :/ To wręcz się nudno czyta.
    I nie kłoć ich bo takie ciągle wymyślanie nowych katastrof też się robi nudne i wkurzające.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny rozdział!!! Ale proszę cie niech oni w końcu będą razem !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział że tak powiem fajny ale niezachwycający. Mam nadzieję że w kolejnych rozdziałach rozwiniesz to

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, jestem ciekawa co będzie dalej :) zapraszam do mnie http://kristenstweart.bloog.pl/
    ~kula13

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na nexta
    Promują film jakaś mała dziewczynka zacznie płakać jak ich zobaczy reszta ludzi zacznie ich błagać żeby nie ranili się jak idioci

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć!
    Twój blog został nominowany do Liebster Award :)
    Więcej informacji znajdziesz pod tym linkiem:
    http://bella-edward-katherine-new-my-story.blogspot.com/p/liebster-awards.html
    http://bella-edward-katherine-new-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń