środa, 21 sierpnia 2013









Siedzieliśmy na kanapie , przytuleni do siebie i zajęci oglądaniem filmu .
I nagle przypomniało mi sie jak byliśmy Cennes i udawaliśmy na balkonie jak to my jesteśmy w sobie zakochani. Sama nie wiem kiedy zaczęłam sie śmiać .
-Kochanie , z czego sie śmiejesz ?
-Och przypomniałam sobie nas w Cann
Sam za czą sie śmiać
-Tak , tak było zabawnie .

                                                           *********

-Jezu , że im sie chce tak tam stać i robić nam zdjęcia. Mi by sie to znudziło po godzinie .
-To ich praca , a po za tym , ciągle sie do mnie tulisz , to robią .
-Wiem , o to chodzi , mamy udawać nawet tu . A miałam sie zrelaksować .
-Jaka praca taka płaca.- powiedział
-Mówisz jak by ci mało płacili .
-Och żartowałem tylko .
-Wiem , wiem .
Pocałował mnie w czoło i mocniej przytulił .
To tylko udawanie , ale i tak mi sie podoba , od naszego rozstania w tamtym roku ( takiego prawdziwego , o którym nikt nie wie ) , z nikim blisko nie byłam . A to miłe jak ktoś cie przytula .
Poczułam jak Rob zaczyna mnie łaskotać ,
-HA HA HA HA , weź nie lubie łaskotek .
Sama zaczęłam go łaskotać , odskoczył do tyłu .
-A widzisz ?
Przytuliłam go do siebie , a on mnie pocałował .
Mmmm zrobił się ostatnio trochę bardziej umięśniony .
-Przypakowałeś - wyszeptałam do jego ust .
-Tak troche z nudów  ostatnio siedziałem w  domu .
Znowu zaczeliśmy sie przytulac a za nami było słychać tylko błysk aparatów i krzyki fotoreporterów .
I tak miną  nam cały wieczór na udawanych czułościach ,
To fajnie że po mimo naszego rozstania umiemy nadal sie dogadać i być najlepszymi przyjaciółmi .
No i że umiemy to robić . Choć oboje wiemy ze to gra . Po rozstaniu na początku było trochę ciężko całować sie i przytulac . Ale po tem wszystko sobie wyjaśniliśmy i oboje wiemy ze jesteśmy dobrymi aktorami i umiemy grać miłosć , tak żeby nikt sie nie dowiedział  prawdy o nas . I od roku dobrze nam to wychodzi .
                                                                 **********

- Tak tak , pamietam to dobrze - powiedział - i te nasze rozmowy i to całowanie . Było zabawnie .
-Tak , ale mi sie podobało , nawet kiedy całowaliśmy sie jak dzieci . Zwłaszcza na tym balkonie , kiedy sie całowaliśmy ja patrzyłam na gwiazdy a ty pisałes z tą barmanką z dołu . Ale było troche nie fajnie słyszeć was w nocy , miała taki piskliwy głos i jak dochodziła tomyślałam ze sie udusi . Co ty jej tam robiłes ?
-Nic czego można sie bać , dla mnie też to było dziwne ale to farancuzka  , one  chcą sie zabawić , mówiła ze Europejczyk  to dla niej nowość .
 - Ok nie chce słuchać , mam to gdzieś .
-Oj , kris kochanie to było dawno i nie byliśmy juz razem więc sie nie obrażaj
Ooohhh
-Wiem wiem , przepraszam ale nie lubie słuchac o tym jak to robisz z kimś innym oprócz mnie .
-Wiem , wiem , nie powinienem , ja też bym tego nie chciał słuchać .

Przyciągną mnie do siebie i pocałował  długo namiętnie .
-Choć ,  nie będziemy robili tego co z nią ale i tak  będzie nie ziemsko .
Ha ha ha



Rob nie ustępliwie  dmuchał na moją łechtaczkę i bezczelnie powoli poruszał językiem .
-Ohhh ...... proszę ,, oooooo
-O co  prosisz kochanie
-Ja ohhhhh , ....... ty ............ ja chcę cie w sobie , błagam
Czułam jak się śmieje .
-Jesteś pewna ze nie chcesz tak dojść ?
- Tak  , tak ....... oooo nie   ja nie
- Ale dopiero co mówiłaś ze chcesz tak dojść . Myślisz że ty możesz o tym decydować?
-Co........ ja nie ..
 Czułam ze zaraz dojdę , zaczęłam sie wiercić .
-Ni e wierć sie . Jak dojdziesz dostaniesz klapsa , Kris ,,,,,,,,,,,,, nie nie
Ale było już za późno ja doszłam .Głośno , intensywnie i długo .

Usłyszałam  dzwięk rozrywanej foli. Jest we mnie duży gorący i nie ustępliwie szybko  sie poruszający .
Mmmmm kocham to uczucie , kocham jego , kocham sex z nim . Kocham wszystko co wiąże sie z nim .
-No maleńka  dojdź dla mnie ,  potrzebuję tego
I jak na zawołanie , znowu dochodzę , znowu długo , znowu głośno , ale tym razem nie sama .
Dochodzi głosno krzycząc moje imię i opada na mnie wgniatając mnie w materac . Jest ciężki ale mi to nie przeszkadza .
Całuje mnie namiętnie i wysuwa sie ze mnie . Przyciąga mnie do siebie i tak leżymy na łyżeczki . Zaspokojeni  po sexie .Zasypiamy .





Tak tak wiem znowu krótki ale mało czasu i pomysłu . Dziekuje za ostatnie komentarze , miło wiedzieć ze ktos czyta to co piszę . Jest duzo głosów w ankiecie mówiących o zmianie wyglądu bloga . Więc mam pytanie jak wam sie on widzi . Pomysły w komentarzach .
To chyba na tyle . To do napisania .

 Trzy metry nad niebem .Film boski . Polecam

6 komentarzy:

  1. Rozdział fajny. Chociaż brakuje mi troche akcji. No i mógłby być troche dłuższ.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział fajny. Czekam na kolejne. Dodaj trochę akcji.
    Wygląd najlepszy był ten przed zmianami był czytelny i wgl ale ten tez jest ok

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny rozdział! Czekam na następny;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział ;) Nie mogę się doczekać następnego. A co do wyglądu strony to jak dla mnie jest wszystko okey ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział super. Kiedy można spodziewać się nn?

    OdpowiedzUsuń